6:30
- 8:00
|
Schodzenie się
dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
Przygotowanie materiałów i pomocy do zajęć.
|
8:00
- 8:15
|
Zabawy
integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnokształcące. Rozmowy kierowane na tematy
zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy i ćwiczenia poranne.
|
8:15
– 8:30
|
Czynności
higieniczno-porządkowe. Śniadanie.
|
8:30
– 9:15
|
Zabawy
dydaktyczne. Zabawy ruchowe. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające
grafomotorykę, percepcję wzrokową i słuchową). Zabawy konstrukcyjne,
tematyczne. Aktywność własna dzieci.
|
9:15
– 10.00
|
Realizacja
zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą: zajęcia dydaktyczne
realizowane wg programu wychowania przedszkolnego, przeplatane zabawami
ruchowymi.
|
10:00
– 10:15
|
II śniadanie
|
10:15
– 11:45
|
Spacery,
obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne
na świeżym powietrzu lub w sali, ćwiczenia
gimnastyczne.
|
11:45
– 12:30
|
Czynności higieniczno-porządkowe.
Obiad.
|
12:30
– 13:45
|
Grupa dzieci najmłodszych –
leżakowanie, odpoczynek
|
12:30
– 13:00
|
Grupa II, III i IV - odpoczynek – ćwiczenia relaksacyjne.
|
13:00
– 13:45
|
Zabawy
dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy, piosenek.
Zabawy muzyczno – ruchowe. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie
literatury dziecięcej - czytanie fragmentów książek. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych
zainteresowaniach.
|
13:45
– 14:15
|
Czynności higieniczno - porządkowe. Podwieczorek.
|
14:15
– 16:00
|
Zachęcanie do
oglądania książeczek. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich
możliwości i potrzeb. Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie
przedszkolnym.
|
16:00
– 17:00
|
Zabawy i gry
dydaktyczne. Zabawy manipulacyjno–konstrukcyjne. Zabawy tematyczne. Zabawy
dowolne według zainteresowań dzieci.
|
PLAN DNIA
Subskrybuj:
Posty (Atom)